کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ خانواده‌ای نیست که در کشور تحت تأثیر مشکلات اقتصادی نباشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدباقر قالیباف عصر امروز در مسجد دانشگاه شیراز تصریح کرد: هیچ خانواده‌ای نیست که در کشور تحت تأثیر مشکلات اقتصادی نباشد و آثار این بحران آسیب‌های بزرگ اجتماعی را به دنبال دارد.


وی بیان کرد: سایه بیکاری و رکود بیش از هر چیزی بر جوانان ما سایه انداخته است و باید با برنامه‌ریزی به دنبال رفع مشکلات کشور باشیم.

قالیباف با بیان اینکه امروز پدرها نگران پسران و دختران خود هستند که از بیکاری رنج می برند تصریح کرد: امروز بخشی از جوانان بخصوص دختران دچار بحران افسردگی ناشی از بیکاری شده اند.

 نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز استان فارس از بحران بیکاری رنج می برد در حالی که حدود ۱۸ درصد از ذخایر نفت و گاز در کشور وجود دارد. ذخایر گازی اخیرا در استان فارس پیدا شده که نشان می دهد استان فارس  قطب کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: استان فارس قطب پزشکی و الکترونیک است و در کشاورزی و گردشگری از قابلیت های فوق العاده ای برخوردار است این استان، استانی زر خیز است.

محمدباقر قالیباف افزود: واقعیت تلخ این است که با وجود همه این استعداد ها و قابلیت ها مردم ما روز به روز فقیر تر می شوند.

وی با بیان اینکه امروز فرد انقلابی باید بتواند این مشکلات را حل و فصل کند اضافه کرد: مشکل اصلی ما در ناکار آمدی مدیرانی است که در این کشور مدیریت می کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما مخالف تولید ثروت نیستیم اما نباید مدیران به دنبال ثروت اندوزی بروند.

قالیباف بیان کرد: این افراد که دارای مسئولیت‌های کلیدی هستند، ده‌ها شرکت دارند، در بخش پتروشیمی و صنایع این 4 درصدی‌ها حضور دارند و اگر امروز جوانی بخواهد 2 تا 3 میلیون وام ازدواج بگیرد باید ماه‌ها و سال‌ها به انتظار بنشیند اما این 4 درصدی‌ها تسهیلات 400 میلیون تومانی بدون وثیقه و بهره می‌گیرند.

وی افزود: حق مردم است بدانند مسئولشان چه مقدار مال و ثروت دارند.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد : ۴درصدی ها سامانه کارانه را که با کمک جوانان فعال شده بود تعطیل کرده و خودشان سایت کارورزی بالا آوردند.

 

قالیباف بیان کرد: برای کسانی که از کار منفک شده اند متعهد شدیم تا پیدا کردن کار، ماهانه ۲۵۰هزار تومان بدهیم چندین میلیون خانواده در کشور وجود دارند که در فقر مطلق زندگی می کنند من هر هفته به اینگونه خانواده ها سرکشی می کنم.


قالیباف اظهار کرد: دولتی که دنبال تاجر مسلکی است این مشکلات را درک نمی کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اگر امروز بیکاری در کشور وجود دارد دلیلش این افراد هستند.

 

قالیباف تصریح کرد : اگر به مردم متعهد شدم که 5 میلیون شغل در کشور ایجاد می کنم این مهم نیز به همت جوانان اتفاق می‌افتد همانطور که در سابقه مدیریتم هم این را ثابت کرده‌ام.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در تهران برای اجرای هر پروژه زمان‌سنج گذاشته و بزرگترین پروژه‌ها را در کمترین زمان اجرا کردیم و در صورت موفقیت در انتخابات تابلو شمارش 5 میلیون شغل را روشن می‌کنم تا مردم بدانند انجام هر کاری شدنی است.


قالیباف تصریح کرد: در مناظره آن ها گفتند ما حقوق و املاک نجومی نگرفتیم من سند ارائه داده و روی سایت ها گذاشتم. فرهنگ قرآنی به ما اجازه داده که اگر کسی به دروغ بخواهد ظلمی به جامعه کند آن را رسوا کنیم.


وی با بیان اینکه همه گرایش ها و سلیقه های سیاسی برای ما محترم هستند اظهار کرد: آنچه ما مقابل آن ایستادگی می کنیم زمانی است که همه منابع کشور در دست ۴درصدی ها قرار دارد.


قالیباف تصریح کرد: ما در 29 اردیبهشت می‌خواهیم تصمیم بگیریم سکان اداره و مدیریت کشور را به کسی بدهیم که دغدغه مردم را داشته باشد نه اینکه دغدغه اش، خود، اقوام و انصارش باشد.


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد: با اراده جوانان و مردم کار را جایگزین حرف، و عمل را جایگزین شعار خواهیم کرد.



رتبه برتر فارس در گردشگری، درمان و کشاورزی

خانواده ای نمانده که متاثر از بیکاری نباشد /فارس قطب الکترونیک ایران است

خانواده ای نمانده که متاثر از بیکاری نباشد /فارس قطب الکترونیک ایران است

خانواده ای نمانده که متاثر از بیکاری نباشد /فارس قطب الکترونیک ایران است

خانواده ای نمانده که متاثر از بیکاری نباشد /فارس قطب الکترونیک ایران است

خانواده ای نمانده که متاثر از بیکاری نباشد /فارس قطب الکترونیک ایران است
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده باد قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
الهي به اميد تو
۱۸:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام
خداحفظش كنه واقعا حرف دل مردم رو ميزنه و ولايتمدار و مردمدار هستش
آخرین اخبار