سرپرست جدید تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنان جوان تیمهای پایه می توانند فصل آینده در تیم بزرگسالان تراکتورسازی بدرخشند.

محمودی:بازیکنان جوان کمک حال تیم تراکتورسازی می شوندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کاظم محمودی بازیکن سابق تراکتورسازی که فصل گذشته هم به عنوان مدیر آکادمی این تیم تبریزی مشغول به فعالیت بود طی حکمی از سوی آجرلو به عنوان سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی انتخاب شد. 

محمودی درباره پذیرفتن سرپرستی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: دوازده سال به عنوان بازیکن و مربی در خدمت تراکتورسازی بودم و  سال گذشته هم به عنوان مدیر آکادمی و سرمربی تیم امید در این تیم تبریزی عضویت داشتم. به هر حال در شرایط حساس نیاز به همکاری با تراکتورسازی بود و سردار آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی به من دستور داد که فصل آینده در پست سرپرستی مشغول به فعالیت شوم. 

وی در باره نگرانی هواداران بابت محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن برای فصل آینده تصریح کرد: مشکل محرومیت از نقل و انتقالات برای باشگاه ایجاد شده است و از امروز کار تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی را آغاز می کنیم. همچنین بازیکنان جوان تیمهای پایه هم می توانند کمک حال تراکتورسازی باشند و مشکلی برای فصل آینده نخواهیم داشت. همچنین ما می توانیم بعد از پایان نقل و انتقالات سه بازیکن آزاد جذب کنیم و از این لحاظ هواداران نگرانی نداشته باشند چرا که یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات می کنیم. 

محمودی درباره اینکه بازیکنان جوان می توانند در تیم بزرگسال موفق باشند، بیان کرد: به طور حتم بازیکنان تیم های پایه و امید می توانند کمک حال تیم بزرگسال باشند. بازیکنان جوان نیاز به اعتماد به نفس و حمایت دارند تا قابلیت خود را در تیم بزرگسال نشان بدهند. 

سرپرست جدید تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت قرارداد جاسم کرار عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و آجرلو مدیریت تیم در حال مذاکره با این بازیکن عراقی است تا رضایت وی را برای تمدید قراردادش جلب کند. 

محمودی درباره وضعیت قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی بیان کرد: آجرلو و اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی  وضعیت قلعه نویی را به زودی مشخص می کنند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم تراکتورسازی متعلق به هواداران است و باید آنها تیم محبوب خود را حمایت کنند تا مسیر پیشرفت و ترقی را طی کند. به نظرم آینده روشنی پیش روی تراکتورسازی با حمایت هواداران رقم می خورد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار