شهرکرد، میزبان پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین کشور می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمد میرزایی مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین کشور با شرکت گروه‌های هنری از استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، البرز و چهارمحال و بختیاری ۱۱ و ۱۲ آذر ماه امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره افزود: شرکت کنندگان باید آثار خود را تا ۳۰ خرداد به دبیرخانه جشنواره در اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری به نشانی شهرکرد خیابان شریعتی، جنب کلینیک امام علی (ع)، کد پستی ۸۸۶۴۶ - ۸۸۱۶۷ ارسال کنند.

میرزایی اضافه کرد: بازبینی آثار از ۲۰ شهریور امسال آغاز و تا ۱۱ آبان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های نمایش صحنه ای، خیابانی، کودک و نوجوان، آموزش و پژوهش، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

میرزایی گفت: برابرسازی فرصت‌ها برای معلولین در عرصه‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری، رشد دیدگاه همدلی و ارزش‌های مثبت فرهنگی، توانمند سازی معلولین، گسترش آموزش تئاتر و تئاتر درمانی برای افراد دارای معلولیت مبتنی بر فرهنگ غنی و اصیل اسلامی ایرانی، تأکید بر نگرش مثبت خانواده به فرزند دارای معلولیت و کمک به شکوفایی توانایی بالقوه معلولین از اهداف برگزاری این جشنواره است.

نمایش «گل گیس و چوپان» از استان چهارمحال و بختیاری در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین امید آفرین، حائز رتبه‌های برتر شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار