همزمان با بیست و نهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، پلاتو تئاتر مهر در شهرکرد افتتاح می‌شود.

پلاتوی مهر در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم اسماعیلی دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری در نشست با اصحاب رسانه، از افتتاح پلاتو تئاتر مهر شهرکرد همزمان با برگزاری این جشنواره خبر داد.

وی با بیان اینکه پلاتو تئاتر به منظور دائمی شدن اجرای تئاتر در استان راه اندازی می‌شود گفت: با تغییر کاربری مناسب سالن مجتمع فرهنگی هنری مهر، امسال تمام نمایش‌ها در این مکان اجرا خواهد شد.

اسماعیلی افزود: بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر از شنبه آینده ۲۵ شهریور ۹۶ به مدت ۴ روز در مجتمع فرهنگی هنری مهر واقع در میدان ابوریحان شهرکرد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایش‌های صحنه‌ای «فرزند» به کارگردانی بابک رافعی، «من آنجا نیستم» به کارگردانی مهرداد کردیان و «در زنجیر البرز» به کارگردانی احمد حمیدیان و احمدرضا حیدری از بروجن، «سکوت» به کارگردانی پریا امینی و «یک به علاوه دو» به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور از شهرکرد و «بادبان و دریا باد برده است» به کارگردانی مصطفی محمدی و هوشنگ عزیزی پور و «هیچ کس به لک لک‌ها چیزی نگفت» به کارگردانی مهدی جعفری از فارسان، در چهار سانس از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ و ۱۱ تا ۱۲:۳۰ صبح و ۱۶:۳۰ تا ۱۸ و ۱۸:۳۰ تا ۲۰ اجرا خواهد شد.

اسماعیلی گفت: همچنین جلسه نقد و بررسی نمایش‌های اجرا شده از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ در طول برگزاری جشنواره ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یک نمایش از بین این آثار به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه می‌یابد ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره، سه شنبه ۲۸ شهریور با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

به گفته دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری؛ در حاشیه این جشنواره نمایشگاه عکس تئاتر نیز به منظور مستند سازی، مروری بر تئاتر‌های گذشته و ایجاد انگیزه برای هنرمندان برپا خواهد شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار