وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان معتقد است؛ تلاش می کنم در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو بهترین نتیجه را بگیرم و به مدال طلا دست پیدا کنم.

برای کسب مدال طلا آماده امسید ایوب موسوی ملی پوش دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در خصوص حضور در مسابقات وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در آذربایجان به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: پس از بازگشت از قهرمانی آسیا در ترکمنستان برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به ریکاوری پرداختم و خود را برای حضور پرقدرت تر در این دوره از مسابقات آماده کرده ام.
 
موسوی در خصوص وضعیت جسمانی اش در این مسابقات تصریح کرد: وضعیت جسمانی ام در طول روزهای اخیر بسیار مناسب است و مصدومیتی ندارم و با تمام آمادگی خود به مصاف حریفان خواهم رفت.
 
وی در خصوص شناخت از حریفانش در دسته 94 کیلوگرم تاکید کرد: حریفان خیلی خوبی در دسته 94 کیلوگرم حضور دارند که مهمترین آنها از کشورهای مصر، آذربایجان،ترکیه و محمد زارعی از کشورمان هستند که رکوردهای خوبی را در حد جهان و المپیک به ثبت رسانده اند.
 
نایب قهرمان آسیا درپایان خاطرنشان کرد: تلاشم این است در این بازی ها بهترین نتیجه را بگیرم و به مدال طلا دست پیدا کنم. برنامه ریزی هایم برای حضور در پیکارهای قهرمانی جهان در آمریکا است تا بتوانم در بالاترین سطح مسابقات شرکت داشته کنم و به مدال جهانی برسم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار