بنیاد برکت در شهرستان راور110 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،جانشین بنیاد برکت گفت:برای شروع اولیه کار بنیاد برکت در شهرستان تعداد 14 مورد از فعالیت های عمرانی شامل آبرسانی و تامین آب روستاهای فاقد آب شرب، تامین مسکن مددجویان نهادهای حمایتی، احداث مدرسه، کمک به ساخت زورخانه ورزشی و احداث سالن های ورزشی در دو بخش مرکزی و کوهساران و ... با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
جعفری  در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور اظهار کرد: طی انعقاد تفاهم نامه و قول داده شده برای سرمایه گذاری بنیاد برکت در شهرستان راور، باید از زمان به طور دقیق و مناسب و برنامه ریزی های متعدد در این راستا استفاده کرد تا در کار وقفه ای ایجاد نشود .

وی افزود: برای شروع اولیه کار بنیاد برکت در شهرستان تعداد 14 مورد از فعالیت های عمرانی شامل آبرسانی و تامین آب روستاهای فاقد آب شرب، تامین مسکن مددجویان نهادهای حمایتی، احداث مدرسه، ساخت مسجد در روستاها، کمک به حوزه علمیه، کمک به ساختمان دارالقرآن، کمک هزینه احداث 17 باب خانه عالم، کمک به ساخت زورخانه ورزشی و احداث سالن های ورزشی در دو بخش مرکزی و کوهساران و ... با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

جعفری تصریح کرد: اولویت اصلی ما اقتصاد و اشتغالزایی است و یک شرکت به عنوان مشاور در زمینه های مختلف انتخاب شده تا مطالعه طرح ها و همچنین آماده سازی فضا و مقدمات کار برای سرمایه گذاری ایجاد شود.

جانشین بنیاد برکت بیان کرد: برای هر چه بهتر اجرای برنامه های بنیاد برکت در شهرستان راور، محمدجواد کامیاب به عنوان مدیر اجرایی طرح توسعه شهرستان راور از سوی بنیاد برکت معرفی شده است.

در این جلسه سیدحسن میرصادقی فرماندار راور گفت: طی تفاهمنامه منعقد شده با بنیاد برکت که به عنوان معین اقتصادی شهرستان معرفی شده، تاکنون تیم های متعدد در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی جهت مطالعه و ایجاد طرح در شهرستان حضور یافته و مقدمات کار فراهم شده است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار