فرماندار منوجان گفت: به جز نماینده فرماندار، بازرسان و ناظران حق دخالت در روند رأی‎گیری را ندارند.

اعتبار انتخابات به تائید  ناظران شورای نگهبان  است به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛حسین صادقی فرماندار منوجان پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی بازرسان و سربازرسان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : با استفاده از تمام امکانات موجود برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند تلاش می‌کنیم تا مشارکت بالای مردم در شهرستان رقم بخورد.

وی افزود: در هر شعبه دو صندوق ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد که علاوه بر حضور و نظارت ناظران، وظیفه نماینده فرمانداری کنترل و مدیریت روند رأی‎گیری است که تخلفی صورت نگیرد.

صادقی با بیان اینکه اعتبار انتخابات با تأییدیه ناظران شعبه‌ها است، تصریح کرد: بازرسان باید بازوی فرماندار بوده و همکاری‌های لازم را با نماینده وی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه بازرسان و سربازرسان باید هماهنگی‌های لازم را برای حضور به موقع در شعبه‌ها انجام دهند، بیان داشت: به جز نماینده فرماندار، بازرسان و ناظران حق دخالت در روند رأی‎گیری را ندارند.

صادقی عنوان کرد: در کنار انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای اسلامی وجود دارد که این نیز از حساسیت خاصی برخوردار است و مانند انتخابات ریاست جمهوری باید با دقت و تلاش و بدون تخلف صورت گیرد.


فرماندار منوجان بیان کرد : مسئولیت سنگینی بر دوش اعضای شعبه‌ها و نماینده فرماندار قرار دارد، بنابراین آنان باید به نحو احسن انجام وظیفه کنند، زیرا کوچکترین تخلفی در این امر موجب بروز مشکلات فراوانی می‌شود.

وی با اشاره به وظایف نمایندگان فرماندار ابراز داشت: یکی از وظایف نمایندگان فرماندار خالی کردن محل شعبه‌های رأی‌گیری از پوستر و تبلیغات است.

صادقی خاطرنشان کرد: اولویت برنامه‌ریزی برای شمارش آرا، صندوق‌های ریاست جمهوری است، زیرا باید نتایج را هرچه زودتر به مرکز کشور اعلام کنیم.

وی بیان کرد : اینکه به دلیل دست‌نویس بودن صورت‌جلسه‌ها باید دقت بیشتری انجام گیرد، بازرسان باید برای دریافت کارت شناسایی، فرم ناظران و دیگر امکانات عصر پنجشنبه به بازرسی فرمانداری مراجعه کنند. 

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار