پس از آنکه دانشگاهی در اسکاتلند دکترای افتخاری اعطاشده‌اش را به رئیس‌جمهور آمریکا پس گرفت، وی بار دیگر چهارمین دکترای افتخاری خود را از دانشگاه لیبرتی دریافت کرد.

اعطای چهارمین دکترای افتخاری به دونالد ترامپ
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن‌پست، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شنبه یک دکترای افتخاری جدید را از دانشگاه «لیبرتی» دریافت کرد که تعداد مدارک افتخاری او را به 4 عدد رساند. 

پیش از این، دانشگاه «رابرت گوردون» در سال 2015 یک دکترای افتخاری را که به ترامپ اعطا کرده بود، پس گرفت و تعداد مدارک افتخاری وی را به سه عدد کاهش داد.

دانشگاه رابرت گوردون واقع در «ابردین» اسکاتلند در سال 2010 دکترای افتخاری مدیریت کسب و کار را به ترامپ اعطا کرد. در آن زمان اعطای این جایزه بحث برانگیز بود چون شهر «ابردین» در اسکاتلند با یک پروژه میدان گلف که از سوی ترامپ مدیریت می‌شد، مخالف بود. با این حال، جایزه مذکور به ترامپ اعطا شد؛ اما پس از اینکه ترامپ خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا شد، دانشگاه گوردون دکترای افتخاریش را از او پس گرفت.

ترامپ روز شنبه در مراسم دریافت دکترای افتخاری خود، در سخنانی برای فارغ التحصیلان دانشگاه لیبرتی اعلام کرد که بر باورهایشان مصمم باشند. 

این دانشگاه بزرگترین دانشگاه evangelical (مسیحیت انجیلی) است. ترامپ آنچه که فارغ التحصیلان این دانشگاه در جامعه سکولار با آن مواجه شدند را با شرایطی که خودش به عنوان یک غریبه در واشنگتن دارد مقایسه کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
سجاد
۱۳:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
دکترای افتخاری احمق ترین رئیس جمهور
آخرین اخبار