سناتور جمهوری خواه آمریکا از ترامپ بدلیل ارائه اطلاعات محرمانه داعش به لاوروف به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان مک کین  سناتور جمهوری خواه آمریکا گفت: اطلاعات و گزارش ها مبنی بر اینکه دونالد ترامپ اطلاعات حساس و محرمانه ای را با مسئولان روسیه رد و بدل کرده، بسیار نگران کننده است.

 مک کین افزود خبرها درباره اینکه آمریکا این اطلاعات محرمانه را از یکی از  متحدان خود دریافت کرده و بدون اطلاع و هماهنگی آن کشور اطلاعات را در اختیار روسیه قرار داده است، پیامی نگران کننده برای متحدان واشنگتن و شرکای آن در جهان است و این کشورها  را نسبت به همکاری و ارایه اطلاعات به ما در آینده دلسرد می کند.

 این سناتور جمهوری خواه تاکید کرد، جای تاسف است  که ترامپ در دیدار با سرگئی لاوروف به جای اینکه رفتار خصمانه روسیه از جمله دخالت این کشور در انتخابات متعدد، الحاق شبه جزیره کریمه اوکراین به روسیه و اوضاع سوریه را مورد توجه قرار دهد، اطلاعات محرمانه درباره داعش را در اختیار او قرار داده است.

بسیاری از نمایندگان جمهوریخواه و دموکرات کنگره آمریکا روز سه شنبه از انتشار مقاله واشنگتن پست درباره اینکه ترامپ در دیدار روز پنجشنبه با وزیر خارجه روسیه و سفیر این کشور در کاخ سفید اطلاعات محرمانه درباره داعش در اختیار آنان قرار داده است، بسیار متعجب و شگفت زده شدند.

 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینها یک اخبار دروغی را خورد روسیه برای فریب او داده اند برای اینکه بگویند این اخبار خیلی راست بوده و مهم بوده اینجور هیاهو می کنند تا طرف باور کند یک اطلاعات مهم و موثقی بدستش افتاده
آخرین اخبار