دیدار تیم های شهرداری کاشان و برق جدید شیراز از چارچوب هفته پایانی گروه دوم مرحله نهایی مسابقه های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نتیجه مساوی پایان یافت تا تیم کاشانی از صعود به لیگ دسته اول کشور باز بماند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این دیدار که عصر دیروز در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برگزار شد، دو تیم به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافتند.
در نیمه نخست بازی، تیم برق جدید شیراز در دقیقه 13 توسط سعید مرتضوی صاحب گل شد و این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم شیرازی پایان یافت.
 
در دقایق ابتدایی نیمه دوم تیم شهرداری کاشان توسط محمد فلاحیان به گل دست یافت و در دقیقه 65 نیز میثم فرزانه مهاجم تیم شهرداری توانست برای بار دوم دروازه برق شیراز را باز کند.
 
سعید مرتضوی در دقیقه 82 موفق شد از روی نقطه پنالتی برای دومین بار دروازه تیم شهرداری کاشان را فرو بریزد.
قضاوت این بازی به عهده پیام حیدری بود و مهدی الوندی و مرتضی فاطمی صدر نیز به عنوان کمک های وی قضاوت کردند.
 
دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور در دو گروه 6 تیمی برگزار شد و تیمهای نخست هرگروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه یافتند و تیم های دوم باید در بازی پلی اف با یکدیگر به مصاف هم بروند تا تیم برتر به عنوان سومین تیم از لیگ دسته دو به لیگ دسته اول راه یابد.
 
در گروه دوم تیم های شهرداری ماهشهر و برق جدید فارس موفق به کسب عنوان های اول و دوم شدند و تیم شهرداری کاشان به مقام سوم دست یافت.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.