برای نخستین بار در کشور، ترانستینر هوشمند به دست متخصصان ایرانی طراحی و راه اندازی شد.

راه اندازی ترانستینر هوشمند برای نخستین بار در کشور
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،اله مراد عفیفی پورمدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان  گفت: در این طرح نیروهای متخصص فارغ التحصیل دانشگاه های تراز اول ایران  مانند صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیر، سیستم DC ترانستینر فرسوده سامسونگ شش با طراحی جدید به سیستم AC تبدیل کردند.  
 
وی افزود: در این طرح تمامی قسمت های الکتریکی ترانستینر تغییر کرده و حتی قسمت هایی از سازه دستگاه نظیر اتاق برق، جک ها، تابلو برق ها و سپرها نیز طراحی و ساخته شده است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان  گفت: سامانه پردازنده دستگاه سیستمی کاملاً جامع و تصویری است که کار با دستگاه را برای اپراتور و نیروی فنی آسان و راحت می کند.  
 
اله مراد عفیفی پور افزود: پیش از این، نرم افزار پردازشی هوشمند PLC ترانسینرها در ایران از سازنده های بزرگ تجهیزات بندری خارجی خریداری می شد .
 
وی گفت: سامانه پردازشی علاوه بر مدیریت هوشمند دستگاه، بازخوردهای کاملی از تمامی قطعات دستگاه نظیر ترمزها، کنتاکتورها، کنترل فازها، فیوزها، برکرها، درایوها، موتورها، فن ها، سیستم های ایمنی و غیره ارایه می دهد تا آسیب های ناخواسته احتمالی دستگاه به صفر برسد.
 
ترانستینر از جمله دستگاه‌‌ هاى پیشرفته و تجهیزات استراتژیک در بنادر محسوب می شود که جابه‌جایی، صفافى و بارگیرى کانتینر به کامیون‌ها در  پایانه های کانتینر به‌وسیله آنها انجام مى‌شود.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.