سرپرست فدراسیون ژیمناستیک؛

به زودی شکایت خود را به فدراسیون جهانی ارسال می کنیم

اسبقیان گفت: پس از بازگشت کادر فنی و تیم ملی به کشور شکایت نامه خود را از نحوه داوری ها در بازی های کشورهای اسلامی به فدراسیون جهانی ارسال می کنیم.

به زودی شکایت خود را به فدراسیون جهانی ارسال می کنیمبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از قضاوت های ناعادلانه در بازی های کشورهای اسلامی مخصوصا در ژیمناستیک که منجر به تغییر رنگ مدال های ملی پوشان کشورمان شد فدراسیون ژیمناستیک قصد دارد شکایتی را برای ارسال به فدراسیون جهانی تنظیم کند. 

شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در این باره گفت: داوری ها در این دوره به سبب آن که آذربایجان میزبان مسابقات بود به شدت به سمت این کشور تمایل داشت. به طوری که در بخش خرک مدال طلای کیخا به دلیل ناداوری به نقره تبدیل شد و طلا به حریف آذربایجانی او رسید. همین اتفاق نیز در دار حلقه برای خناری نژاد افتاد و دست او از مدال نقره کوتاه ماند. 

اسبقیان ادامه داد: منتظریم کادر فنی از رقابت های باکو و مسابقات آسیایی تایلند بازگردند تا با ارائه جزئیات، یک گزارش کارشناسی شده به فدراسیون جهانی ارسال شود. 
وی درباره عملکرد ملی پوشان در باکو اظهار داشت: ژیمناستیک دراین رقابت ها نشان داد می تواند مانند دیگر رشته ها مدال آور باشد و پیشرفت کند. در این راه حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز باعث بالا رفتن انگیزه ملی پوشان شد. امیدوارم در بانکوک نیز نتایجی خوبی بگیریم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار