جوانان می‌توانند وضعیت اقتصادی کشور را تغییر دهند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در همه زمینه‌ها به نقاط خوبی رسیدیم و برنامه‌های خوبی برای دولت دوازدهم تدوین شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و نامزد مستعفی دوازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری در اراک در جمع هواداران حجت السلام روحانی ، در سالن 5 مرداد اراک گفت : ما دیدیم که در این 8 سال با کشورمان چه کردند.

جوانان می‌توانند وضعیت اقتصادی کشور را تغییر دهند

جهانگیری افزود: در بخش سیاست داخلی نیروهای انقلاب را روبروی هم قرار دادند.

وی افزود : جریان قدرتمند اصلاح طلب را به نقطه ای رساندند که بعضی ها جرات نمی کردند بگویند ما اصلاح طلبیم.

جهانگیری گفت : این ها در اوپک رفتند و گفتند که سهمیه نفت ایران برداشته شود.

جوانان می‌توانند وضعیت اقتصادی کشور را تغییر دهند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت : ما ایستادگی کردیم و یکبار دیگر قدرت دیپلماسی ایران پس از برجام به رخ کشورهای منطقه کشیده شد.

وی با بیان اینکه، گفتیم تا زمانی که میزان فروش نفت ایران به قبل از تحریم نرسد هیچ سندی را امضا نمی کنیم ، افزود : امروز با افتخار اعلام می کنیم به میزان فروش قبل از تحریم ها رسیدیم.

جوانان می‌توانند وضعیت اقتصادی کشور را تغییر دهند

جهانگیری تصریح کرد : آنچه که از مناظره ها متوجه شدم این بود که همه دعوت به صلح و آزادی و مدارا می کردند ، همه می گفتند که زن ها باید در همه مناصب کشور حضور داشته باشند ، انگار نه انگار که این ها بودند تفکیک جنسیتی می کردند و مطبوعات را فله ای تعطیل می کردند.

وی گفت : به فضل الهی در این چهار سال در همه زمینه ها موفق بودیم، امروز در فضای بین المللی در همه زمینه ها کشورها برای قرارداد با ایران از هم سبقت می گیرند ، مردم ایران مردم بزرگی هستند، دولت قبل مردم ایران را کوچک کرد و کاری کرد که عده ای کشور کوچک به ایران زور بگویند ، ما در همه زمینه ها به نقاط خوبی رسیدیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه برنامه خوبی برای دولت دوازدهم تدوین شده ، اضافه کرد :شما جوان ها پشتوانه ای هستید که دولت می تواند با کمک شما کارهای بزرگی انجام دهد و جوان تحصیل کرده ایرانی باید ریسک پذیر و کارآفرین باشد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد : ما در زمینه مسائل سیاسی به همت شما و تدبیر رهبری همه دغدغه ها را برطرف می کنیم ، روحانی مرد میدان های دشوار است و آنجا که دیگران جرات ندارند، به میدان می آید و تصمیم های سخت می گیرد.

وی تصریح کرد : من به شما عزیزان عرض می کنم که در دو روز آینده یکی از سرنوشت ساز ترین روزهای تاریخ ایران را باید رقم بزنیم.

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.