فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سرباز و گوش به فرمان ولایت است گفت: ما با تمام توان و حضور گسترده در سطح استان، از امنیت و آرامش مردم با اقتدار و تا پای جان دفاع می کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی در جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی استان که با حضور رئیس عقیدتی سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات ناجا و کارکنان انتظامی در حسینیه امام رضا (ع) ستاد انتظامی استان برگزار شد، گفت: رزمندگان دلاور و پر توان نیروی انتظامی استان پهناور سیستان و بلوچستان ، با تلاش های های شبانه روزی و پای مردی خود، امنیتی را در استان ایجاد کرده اند که طی سال های پس از انقلاب بی سابقه است.  
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امروز استان سیستان و بلوچستان دارای امنیتی است که مقامات کشوری، این استان را در سال 96 به عنوان مقصد گردشگری کشور معرفی کرده اند و ما شاهد حضور گسترده مسافران در ایام نوروز به این استان بوده ایم.  
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با امنیت ایجاد شده و به لطف خداوند و تلاش های شبانه روزی پلیس، برای اولین بار بالغ بر 90 درصد جرایم رخ داده استان کشف شده و 123 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح نیز کشف شده است.  
 
سردار رحیمی مبارزه شبانه روزی با گروهک های معاند و تروریست ها را از دیگر برنامه های مهم در سطح نیروی انتظامی استان خواند و بیان داشت: ما با اشراف اطلاعاتی گسترده بر منطقه، موفق شده ایم که 16 نفر از اعضای گروهک های تروریستی و معاندان را در درگیری های مسلحانه به هلاکت برسانیم.  
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ما در مجموعه نیروی انتظامی، سرباز ولایت و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستیم، گفت: ما با تمام توان و حضور گسترده در سطح استان، از امنیت و آرامش مردم با اقتدار و تا پای جان دفاع می کنیم.  
 
سردار رحیمی تصریح کرد: ما در آستانه انتخابات که حرکت بزرگ و باشکوه ملت بزرگ ایران است قرار داریم و همه باید تلاش کنیم که هماهنگ و همراه ملت شریف باشیم.  
 
این مقام ارشد انتظامی، امنیت، مشارکت و سلامت انتخابات را سه مولفه مهم انتخابات خواند و گفت: نیروی انتظامی به این بلوغ و قدرت رسیده که امنیت کامل انتخابات را برقرار نماید و با مشارکت 100 درصدی خود و خانواده هایمان در این انتخابات مشارکت خواهیم کرد.  
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، حضور پر شور و مشارکت گسترده در انتخابات را بسیار مهم عنوان کرد و بیان داشت: هر رای ما مانند تیری است که به قلب کسانی می خورد که نمی خواهند، عزت و افتخار ملت ما را ببینند.  
 
سردار رحیمی انتخاب فرد اصلح را یکی دیگر از نکاتی خواند که باید به آن توجه شود و بیان داشت: فرد اصلح کسی است که با ولایت زاویه نداشته باشد و گوش به فرمان ولایت باشد.  
این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت: حفاظت از صندوق ها و شعب اخذ رای و حفاظت از رای دهنگان و دست اندرکاران صندوق اخذ رای از جمله موضوعات سلامت انتخابات است که بر عهده ما قرار دارد و ما با تمام توان به وظایف قانونی خود عمل خواهیم کرد.  
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار