مردم با حضور باشکوه در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان انقلاب بیافزایند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت قهرمان ایران با حضور آگاهانه و باشکوه پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان خود و انقلاب اسلامی بیفزاند.

مردم با حضور باشکوه در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان انقلاب بیافزایند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری تصریح کرد: بدون تردید پیام حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات به دنیا این است که مردم ما به این انقلاب و نظام دلبسته هستند و با تمام وجود نظام را قبول دارند و در راه پیشرفت آرمان‌های آن از هر کوششی دریغ نمی‌ورزند.
 
وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه انتخابات در حقیقت عهد و پیمان جدیدی با امام راحل، شهیدان و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب است، بنابراین در ۲۹ اردیبهشت شاهد بصیرت، آگاهی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه خواهیم بود.
 
امام جمعه موقت قم با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم درانتخابات پیش رو گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌ها و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی با انتخاب افرادی که خود بررسی کرده و نسبت به آن‌ها شناخت پیدا کرده اند، افتخار دیگری بیافرینند.
 
حسینی بوشهری افزود: ملت رشید ایران اسلامی در طول ۳۸ سال بعد از انقلاب به جهانیان ثابت کرده که در صحنه‌های حساس حضور داشته و شرایط زمان را به خوبی درک می‌کند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: مردم در انتخابات با انتخاب فردی که خود بررسی کرده اند و شناخت لازم از آن پیدا کردند به وظیفه دینی، شرعی و عقلی خود عمل نمایند.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۹ اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.