اولین دوره مسابقات پل ماکارونی با هدف ایجاد شادابی و نشاط در کنار فعالیت علمی برای دانشجویان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛این دوره مسابقات  به همت انجمن علمی گروه مهندسی مکانیک با همکاری و حمایت واحد انجمن های علمی مدیریت فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه و با داوری سید کمال جلالی مدیریت پژوهش و فناوری و امید سید اشرف مدیرگروه مهندسی عمران در دانشکده انرژی برگزار گردید.

 پزد مسئول انجمن های علمی واحد مدیریت فرهنگی دانشگاه، با اشاره به استقبال بی نظیر دانشجویان از برگزاری مسابقات پل ماکارونی اظهار نمود: با توجه به ضعف دانشجویان در انجام پروژه ها به صورت گروهی، اساسی ترین هدف این مسابقات ترویج و آموزش کارگروهی به دانشجویان و همچنین آشنایی دانشجویان با سازه های فضایی، تحلیل سازه های پل، کار با نرم افزارهایی همچون SAP می باشد.
 
وی افزود:در این مسابقات دانشجویان می توانند با کاربرد دروسی مانند استاتیک، مقاومت مصالح و تحلیل سازه ها آشنا شده و از اطلاعات تئوری خود در عمل استفاده نمایند.

در پایان مسابقات به برندگان در دو بخش گرایش راندمانی و گرایش سنگین به دو تیم برتر که بیشترین و بالاترین امتیاز را کسب کردند، از طرف مدیریت فرهنگی جوایزی اهداء گردید.

اسامی برندگان مسابقات پل ماکارونی به شرح ذیل می باشد:

در گرایش راندمانی: سمیرا عربی، زهرا مرادی، مهدیه برهمن، شیوا دولتیان

در گرایش سنگین: آرام مصطفی زاده، دانیال بهرامی، امید ظفری، امید رسولی، مسعود گل محمدی
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.