ضریب نفوذ برخی از باندهای تبهکار در کشور هندوراس به قدری بالاست که حتی زندان های این کشور را به استراحتگاهی مفرح برای خود تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زندانی لوکس که مجرمان و تبهکاران در آن لذت را تجربه می کنند؛ سلول هایی مبله، مجهز به تهویه هوا، دارای حمام اختصاصی، نورپردازی های چشم نواز و یخچال فریزرهایی پر از مواد خوردنی. در این زندان اعضای یک باند تبهکار در کشور هندوراس جا خوش کرده و به اصطلاح زندانی بودند که به تازگی به زندان دیگری منتقل شدند. پس از انتقال آنها به یک زندان فوق امنیتی، تصاویری از این زندان لوکس در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مردم هندوراس را شوکه کرد.
 
سلول های این زندان بیشتر از آنکه به یک زندان شبیه باشند، به آپارتمان های مارکداری شباهت داشتند که در آن وسایل یک زندگی لوکس و راحت فراهم بود؛ از تلویزیون های پلاسمای 52 اینچ، دستگاه قهوه جوش و مخلوط کن غذا گرفته تا کنسول های کامپیوتری و بهترین بازی های رایانه ای مثل فیفا و .. برخی از زندانیان حتی یک اتاق استراحت ویژه در اختیار داشتند که داخل آن با نورپردازی های روح نواز و آینه های بزرگ و موسیقی آرام بخش طراحی شده بود. در این اتاق تصاویری از روسای پیشین و فعلی این باند تبهکار قرار داده شده بود. آنها حتی در روزهای خاصی امکان ملاقات با همسران شان را به طور ویژه داشتند.
 
برخی از زندان های هندوراس به باندبازی و کانون فساد بودن شهره هستند و معمولا کاری از دست مقامات دولتی برنمیآید مگر در موارد اینچنینی که پس از لو رفتن قضیه، به دستور رئیس جمهور هندوراس، کل 773 عضو این باند تبهکار به زندان دیگری در نزدیکی پایتخت این کشور منتقل شدند که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.
 
زندان لوکس
 
زندان لوکس 
 
زندان لوکس 
 
زندان لوکس 
 
زندان لوکس 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.