بیش از 290 بازرس و سربازرس برای انتخابات امروز با مجموعه بازرسی هیات عالی گیلان همکاری می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رییس بازرسی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان گفت: رعایت اخلاق از سوی کاندیداها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه لازم است.

سید هاشم حسینی با بیان اینکه اهمیت بازرسی بر هیچ کسی پوشیده نیست افزود: برای تحقق بخشیدن به این امر قانون، نفراتی پس از آموزش و آگاهی از قوانین مندرج در ماده 61 قانون انتخابات با بازرسی هیات عالی نظارت استان به خصوص در روز اخذ رای همکاری می کنند

وی اظهار داشت: با هدف عملیاتی شدن امر بازرسی به عنوان یکی از ابزارهای نظارت، هیات عالی گیلان، مجموعه بازرسی را همراه با اهم وظایف و بر اساس قانون تشکیل داده است.

رییس بازرسی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان تاکید کرد: بازرسان می بایست به قوانین آشنایی کامل داشته باشند و گزارشات خود را از تخلفات قبل و حین برگزاری انتخابات در فرم های مورد نظر و از پیش تعیین شده یادداشت و ارایه نمایند.

حسینی برگزاری انتخاباتی باشکوه را در گرو رعایت اخلاق از سوی کاندیداها بیان و تصریح کرد: عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی صحیح و قانونمند با هدف پاسداری از آرای مردم به کار می گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.