تیم ملی وزنه برداری کشورمان پس از عنوان قهرمانی در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو، امروز(پنجشنبه 28 اردیبهشت)ساعت 18:30 دقیقه بعداز ظهر به ایران بازگشت.

کاروان وزنه برداری به کشور بازگشت
به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان با کسب 193 امتیاز و 5مدال در رقابت های وزنه برداری چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو، امروز (پنجشنبه 28 اردیبهشت) راس ساعت 18:30 دقیقه بعدازظهر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) با استقبال محمد نصیری اسطوره وزنه برداری ایران و جهان و برخی از پیشکسوتان و اهالی وزنه برداری به کشور بازگشت.
 
گفتنی است به غیر از تیم ملی وزنه برداری کشورمان، اعضای تیم های ملی شنا، واترپلو و تیراندازی به کشورمان بازگشتند که رباب شهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم استقبال حضور داشت.


لازم به ذکر است تیم ملی وزنه برداری کشورمان توسط سید ایوب موسوی در دسته 94 کیلوگرم و محمد رضا براری کاپیتان تیم در دسته 105 کیلوگرم( مدال طلا) بدست آوردند. مجید عسگری وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم و همایون تیموری در دسته 105+ کیلوگرم(نشان نقره) گرفتند. رامین ربیعی در دسته فوق سنگین نیز یک برنز را کسب کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار