چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بانوان مرحله شهرستان در شیراز به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید امیر عباس جلالی کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: این مسابقات از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه به طور همزمان در دو محل سالن عترت و نمازخانه اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس آغاز شد.

جلالی افزود: این مسابقات با حضور هزار و 500 نفر از بانوان قرآنی شهر شیراز در چهار عنوان رشته است که متسابقین در رشته های حفظ 5، 10،20 جزء  و حفظ کل، ترتیل، قرائت و دعاخوانی در مرحله شهرستانی تا 28 اردیبهشت ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور داوران قرآنی برجسته استان برگزار شد، ادامه داد: در این دوره از مسابقات 6 نفر از داوران استانی قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.
 
گفتنی است براساس گفتگویی که با داوران این دوره صورت گرفت این دوره از مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده است که نسبت به دوره های پیشین شرکت کنندگان بیشتری در این مسابقات حضور داشتند.
 
کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: بیشترین تعداد شرکت کننده در این دوره مسابقات در رشته حفظ 5 جزء و ترتیل است که نتایج  آن در هفته اول خرداد ماه از طریق سایت اداره کل اوقاف وامور خیریه استان فارس اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار