اهواز؛

هزاران نفر عوامل اجرایی در شعب اخذ رای دزفول مستقر شدند

رئیس ستاد انتخابات دزفول از استقرار بیش از 3 هزار نفر عوامل اجرایی در شعب اخذ رای از ساعات اولیه صبح امروز در این شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد.

هزاران نفر عوامل اجرایی در شعب اخذ رای دزفول مستقر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ امیر عیسی زاده، رئیس ستاد انتخابات دزفول بیان داشت: 357 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی با اعلام آمادگی 100 درصد این حوزه انتخابیه برای آغاز انتخابات گفت: بیش از 3 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات را در 4 بخش شهرستان دزفول بر عهده دارند.

عیسی زاده با اشاره به انتقال صندوق های اخذ رای به وسیله بالگرد به مناطق کوهستانی و سخت گذر احمد فداله و دره کاید بخش شهیون خاطرنشان کرد: با استقرار صندوق های اخذ رای در بخش شهیون ، انتخابات روز جمعه در این بخش نیز همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات دزفول اذعان داشت: 45 شعبه اخذ رای به صورت مشترک آرای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در بخش شهیون دزفول را جمع آوری می کنند که از این تعداد 14 شعبه سیار می باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.