اردبیل؛

مشارکت بیش از ۱۳۳۰ نفر عوامل اجرایی در انتخابات شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: در این دوره از انتخابات یک هزار و ۳۳۷ نفر عوامل در برگزاری انتخابات شهرستان نیر مشارکت و همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی درجلسه توجیهی بازرسان و نمایندگان شعب اخذ رای شهرستان نیر اظهار داشت: برای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاها امسال 76 صندوق رای در شهرستان نیر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به فعالیت عوامل اجرایی در انتخابات شهرستان بیان کرد: در این دوره از انتخاباتیک هزار و 337 نفر عوامل در برگزاری آن مشارکت و همکاری می‌کنند که توصیه‌ها و آموزش‌های لازم به آنها ارائه شده است تا بتوانیم شاهد انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان نیرگفت: مردم شهرستان نیر در دوره‌های گذشته حضوری حداکثری و پرشور در برگزاری انتخابات داشته‌اند به طوری که در دوره قبل مردم شهرستان نیر حضوری 94 درصدی در پای صندوق‌های رای و عرصه انتخابات داشته‌‌اند که امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این امر تداوم یابد.

احمدی بااعلام آمادگی کامل در شهرستان نیر برای برگزاری انتخابات افزود:‌ برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌هایلازم و اساسی برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده در شهرستان نیر انجام شده و انتظار می‌رود شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی حضور در انتخابات را پشتیبانی و اعلام حمایت از نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: بدون شک دشمنان نظام چشمشان به این انتخابات دوخته شده تا از کوچک‌ترین بهانه و فرصت بر علیه انقلاب استفاده کنند که مردم ایران هیچ گاه چنین اجاره‌ای را به آنها نداده‌اند و نخواهند داد.

فرماندار شهرستان نیر اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان تبیلغات نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح فردا به پایان می‌رسد انتظار می‌رود که نامزدها به قوانین و مقررات توجه لازم را داشته باشند تا شاهد نابسامانی در این حوزه و سلب اعتماد عمومی نشوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.