سنندج؛

مدارس نواحی یک و 2 سنندج تعطیل اعلام شد

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تمامی مدارس سطح شهر روستای نواحی یک و 2 سنندج روز شنبه 30 اردیبهشت تعطیل است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علیرضا منتشلو گفت: با عنایت به هماهنگی با فرمانداری و به دلیل اینکه اکثر مدارس شعب اخذ رای بوده و کارکنان نواحی یک و 2 عوامل برگزاری انتخابات هستند، تمامی مدارس شهر و روستای هر 2 ناحیه روز بعد از انتخابات تعطیل است.

وی در خصوص سایر مدارس استان به ویژه مدارسی که اکثر عوامل اجرایی و معلمان آن در شعب اخذ رأی حضور دارند نیز گفت: مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان با هماهنگی فرمانداران می توانند در خصوص فعالیت و یا تعطیلی این مدارس تصمیم اتخاذ کنند.
رای ‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز جمعه همزمان با سراسر کشور، در یک هزار و 382 شعبه اخذ رای استان کردستان آغاز شده است.
از این تعداد 518 شعبه اخذ رای در شهرها و 864 شعبه نیز در روستاها مستقر شده است که دست اندر کاران انتخابات در سال جاری آرای مردم را در 789 شعبه ثابت و 584 شعبه سیار جمع آوری می کنند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار