پیشکسوت و قهرمان سابق جودو از حضور پرشور ملت ایران و ورزشکاران در انتخابات ریاست جمهوری تمجید کرد.

نایب رئیس سابق فدراسیون جودو در گفت و گو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خدا را شکر امروز هم یک حماسه تاریخی و یک روز تاریخی برای مردم ایران رقم خورد و حضور  پرشور مردم در صندوق های رای یک بار دیگر ثابت کرد اتحاد و همدلی ما می تواند یک پیام بسیار محکم را برای دنیا داشته باشد و مردم ایران در هر انتخاباتی حضور پرشوری در صحنه دارند.
 
وی در ادامه افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند پیروز این انتخابات مردم عزیز هستند؛ مردمی که از صبح روز انتخابات خیلی بیشتر از سابق حضوری پرشور دارند وصف های طولانی ایجاد شده که ابن جای تقدیر و تشکر دارد.
 
قهرمان اسبق جودو جهان افزود: هر شخصی که رای آورد و رییس جمهور شد وظیفه سنگینی دارد و مسئولیت بسیار سنگینی خواهد داشت چرا که مدیون  تک تک آرای مردم خواهد بود  و این حضور مردم پشتوانه خوبی برای نظام خواهد بود.
 
میراسماعیلی در خصوص حضور ورزشکاران در انتخابات اذعان داشت: هرکدام از ما نگران آینده هستیم و میخواهیم در سرنوشت خودمان تاثیر گذار باشیم و طبیعتا ما ورزشکاران دوشادوش ملت ایران حضور داریم چه در راهپیمایی ها و چه در انتخابات و ورزشکاران به عنوان یک گروه مرجع همیشه تاثیر گذار بودند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
این همه ورزشکار داریم چرا این!
آخرین اخبار