مجری فاکس نیوز سفیر جدید آمریکا در سنگاپور

"دونالد ترامپ" مجری سابق فاکس نیوز را به عنوان سفیر جدید آمریکا در سنگاپور انتخاب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، دوستی دیرینه‌ای با مجریان شبکه‌های تلویزیونی دارد و به تعدادی از آنها پست‌های مهم دولتی در کاخ سفید واگذار کرده است. ترامپ این بار دوستی و محبت خود را نسبت به " کی تی مک‌فارلند"، مجری سابق فاکس نیوز، ثابت و سفارت آمریکا در سنگاپور را به وی واگذار کرد. 

مک‌‌فارلند پیش از این معاونت شورای امنیت ملی کاخ سفید را برعهده داشت؛ اما در پی تصمیم ترامپ برای تغییر ساختار این شورا، از پست معاونت کنار گذاشته شد. او حالا باید به عنوان سفیر کشورش راهی سنگاپور شود.

مک‌فارلند پس از این انتصاب گفت برای اجرای سیاست‌های ترامپ در سنگاپور تلاش خواهد کرد. وی اظهار داشت: کار کردن در کاخ سفید برایم یک تجربه خارق‌العاده بود و حالا در کشوری که یکی از متحدان مهم آمریکا در آسیا به حساب می‌آید، خدمت خواهم کرد.  

"ریکی وادل" که سابقه حضور در جنگ‌های عراق و افغانستان را دارد، جایگزین مک‌فارلند در شورای امنیت ملی آمریکا شد.

"تری برنستاد"، فرماندار آیووا، به عنوان سفیر جدید آمریکا در چین و "ویلیام هاگرتی"، تاجر معروف آمریکایی، به عنوان سفید این کشور در ژاپن انتخاب شدند. "اشلی تلیس"، از مقامات ارشد سابق کاخ سفید، نیز برای سفارت آمریکا در هند انتخاب شده؛ اما هنوز حکم وی قطعی نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار