قاضی اصولی صفار بازپرس ویژه شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: با تلاش‎های مستمر و شبانه روزی شخصی که با غصب عنوان دولتی اقدام به اغفال مردم می کرد، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی اصولی‌صفار بازپرس ویژه شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری شخصی که با غصب عنوان  دولتی (جعل) خود را مامور یکی از ارگان‌ها معرفی نموده و با اغفال مردم از آنها اخاذی و کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

وی افزود: با  تلاش ‏های صورت گرفته، تحقیقات نامحسوس و رصدهای اطلاعاتی، متهم که مدت‌ها متواری بود در یکی از شهرهای خراسان شمالی شناسایی شد.

بازپرس ویژه شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تصریح کرد: این فرد با تلاش‎های مستمر و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات خراسان رضوی و با همکاری اداره کل اطلاعات خراسان شمالی روز جمعه 29 اردیبهشت در یکی از شهرهای خراسان شمالی دستگیر شد.

وی در پایان گفت: با توجه به تعداد زیاد شکات و احتمال اینکه شکات دیگری نیز در این پرونده مورد اغفال و کلاهبرداری قرار گرفته باشند تحقیقات قضایی و اطلاعاتی ادامه دارد و در صورتی که شهروندان شکایتی نسبت به این متهم دارند می توانند جهت ارائه شکایت به شعبه 410 دادسری عمومی و انقلاب مشهد جهت ارائه شکایت مراجعه کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.