همدان؛

شهر از اعلان‌های انتخاباتی پاک شد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: اعلان‌های انتخاباتی در يک اقدام ضربتی توسط نيروهای خدمات شهری از معابر شهر زدوده شد.

شهر از اعلان‌های انتخاباتی پاک شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجيد درويشي اظهار داشت: 600 نفر نيروي خدمات شهری با 24 خودرو در قالب گروه‌های پاک‌سازی شهرداری پس از پايان مهلت تبليغات، کار پيمايش و پاک‌سازی 2 هزار کيلومتر جداره شهری و نظافت و جمع‌آوری 2 هزار کيلومتر طولي از معابر را در شهر آغاز کردند.
 
وی با بيان اينکه روند پاک‌سازی معابر شهر همدان از زمان پايان تبليغات آغاز شد، خاطرنشان کرد: پاک‌سازی اعلان و برچسب از روی پايه تابلوهای شهر، جمع‌آوری پارچه‌نوشته و ريسه‌های تبليغی از روی درختان و فضاي سبز، شستشوی پل‌های عابر پياده و پاک‌سازی آن از ديگر اقداماتی بود که توسط شهرداری همدان بلافاصله بعد از پايان زمان تبليغات انجام شد.
 
درويشی گفت: در مدت زمان تبليغات همه اعلان‌ها و بنرهای تبليغاتی غيرمجاز از شهر جمع‌آوری شد که در روزهای پايانی تبليغات به حدود 60 تن کاغذ رسيد.
 
وی همچنين برآورد هزينه پاک‌سازی و رفت و روب و جمع‌آوری تبليغات از شهر را با در نظر گرفتن خسارت وارد شده بيش از 5/5 ميليارد ريال در حوزه خدمات شهری بیان کرد.
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.