تیم ملی پرورش اندام کشورمان که در مسابقات آسیایی مغولستان توانست به عنوان قهرمانی برسد، روز چهارشنبه به کشور باز خواهد گشت.

تیم ملی پرورش اندام چهارشنبه به کشور باز می گرددبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی پرورش اندام کشورمان که در مسابقات آسیایی مغولستان توانست در بخش رشته فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، قرار است روز چهارشنبه به کشور باز گردد.
 
در رقابت های رشته فیزیک آریا نوروزی و محمد کبودی منتخبان دسته قدی 174 و 178 سانتی متر کشورمان به مدال طلا دست یافتند و شنیتا لک پور در دسته قدی 170 سانتی متر دوم شد.
 
در رقابت‌های بادی کلاسیک تیم ملی ایران با 7 نماینده در این مسابقات حضور داشت. وحید ساعی، علی عرب و سید امید موسوی نمایندگان دسته های قدی 165، 16 و 171 سانتی متر در اولین تجربه آسیایی خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. محسن ایمانی دیگر نماینده دسته قدی 171 سانتی متر کشورمان مدال برنز را از آن خود کرد.
 
همچنین وحید بادپی نماینده دسته قدی 178 سانتی متر، امین نخعی در دسته 180 سانتی متر و فرشاد ولی پور در دسته قدی +180 سانتی‌متر گردن آویز طلا شدند.
 
در رشته پرورش اندام نیز علی فولادوند در 90 کیلو گرم،عباس قاسمی در 95 کیلو گرم، علی نیکبخت در 100 کیلو گرم و حسن خسروآبادی در +100کیلو گرم به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافتند.
 
همچنین ابراهیم ارزشمند در وزن 85 کیلوگرم،رسول داوری در وزن 95 کیلو گرم و رضا رضایی در وزن 100 کیلو گرم دیگر نمایندگان کشورمان بودند که موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شدند.امید سلیمانی در وزن 75 کیلو گرم با کسب مقام سوم مدال برنز را از آن خود کرد و حامد داوودآبادی به اخذ مقام چهارم بسنده کرد. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار