رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: اگر شرایط برای صهیونیست‌ها فراهم باشد یک مسجد در دنیا باقی نمی‌گذارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله حسین مظاهری  امروز در جلسه تفسیر قرآن مسجد امیرالمؤمنین(ع) اظهار کرد: کشورهایی همچون آمریکا، آلمان و انگلیس خبیث حسرت داشتن امنیت ایران را دارند.

وی در ادامه با تفسیر آیه 114 سوره بقره افزود: مخاطب خاص این آیه یهودیان هستند؛ یهودیان بعد از رحلت پیامبرشان، پیامبران زیاد دیگری را درک کردند و برای این که دین خودشان را به پیروان ادیان دیگر تحمیل کنند که علاوه بر کشتن متدینان، مراکز عبادی آن ها را خراب می کردند.

رییس حوزه علمیه اصفهان با توجه به منقولات تاریخی گفت: تخریب مراکز عبادی متدینان از سوی یهودیان ادامه داشت تا حضرت عیسی(ع) ظهور کرد و نصرانی‌ها به قدرت رسیدند و توانستند جلوی عمل پلید یهودیان را بگیرند و آن ها را نابود کنند؛ بیت‌المقدس به عنوان عبادتگاه یهودیان متروکه شده بود تا زمانی که پیامبر اسلام(ص) ظهور کردند و با همراهی مسلمانان مسجدالاقصی را در سیطره خودشان درآوردند و این عبادتگاه را آباد کردند ولی یهودیان به جای تشکر از مسلمانان کارشکنی های خود علیه اسلام و مسلمانان را ادامه دادند.

وی با بیان این که اسرائیل در قلب کشورهای اسلامی مثل یک غده سرطانی است، یادآور شد: یهودیان در قلب کشورهای اسلامی مملکت فلسطین را با به کار بستن سیاست و پرداخت پول های کلان تصرف کرد و در حال حاضر به عنوان مبدأ بسیاری از پلیدی ها در جهان مطرح است.

مظاهری اذعان داشت: رژیم صهیونیستی با داشتن حمایت‌های مالی و سیاسی از جانب استکبار جهانی به جنایت‌هایش ادامه می‌دهد تا جایی که هر مشکلی که کشورهای اسلامی با آن رو به رو می‌شود ربطی به این یهودیان دارد؛ استکبار جهانی مستخدم این یهودیان است و با پیروی از سیاست‌های کثیف این قوم جنایتکار در حال ضربه زدن به اسلام و مسلمین است.

وی بیان کرد: یقین داشته باشید که اگر نظام جمهوری اسلامی نبود تا به الان اثری از فلسطین باقی نمی‌ماند؛ استکبار جهانی و صهیونیست‌ها از اقتدار جمهوری اسلامی ایران هراس دارند وگرنه تا الآن اقدامات منفی زیادتری علیه فلسطینیان انجام داده بودند.

رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان این که استکبار جهانی و صهیونیست در حال تفرقه‌اندازی در ممالک اسلامی است، اضافه کرد: عراق، مصر، لیبی و سوریه از جمله کشورهایی هستند که با توطئه‌های یهودیان و استکبار جهانی دچار ناامنی شده‌اند؛ ناامنی در این کشورها آن قدر زیاد است که مردم وقتی شب می‌خوابند نمی‌دانند فردا زنده هستند یا به طور دسته‌جمعی کشته شده‌اند.

وی متذکر شد: امام زمان(عج) امنیت کاملی به جمهوری اسلامی ایران عنایت فرموده‌اند و ما باید قدردان این امنیت بسیار بالا باشیم؛ امنیت کشورمان آن قدر بالا است که کشورهایی همچون آمریکا، آلمان و انگلیسی های خبیث حسرت داشتن آن را می‌خورند.

مظاهری ادامه داد: اگر شرایط برای صهیونیست جهانی فراهم باشد، یک مسجد در دنیا باقی نمی‌گذارد؛ مسائلی این چنینی که یک قوم در صدد نابود کردن دین یک قوم دیگر برآید در طول تاریخ کم است ولی یهودیان همیشه به فکر نابود کردن ادیان دیگر بوده‌اند.

وی با بیان این که سعودی‌ها دست راست یهودیان هستند، تصریح کرد: زمانی که سعودی‌ها روی کار آمدند، نخستین کاری که کردند نابود کردن مساجد بود؛ بنده در گذشته به مکه مشرف شده بودم، شهر پُر از مسجد بود ولی اخیراً وقتی برای حج به کشور عربستان سفر کردم هیچ کدام از آن مساجد را ندیدم؛ سیاست‌مداران می‌دانند که سعودی‌ها قصد داشتند مسجدالحرام و قبر پیامبر(ص) را نیز تخریب کنند ولی ایرانیان اجازه چنین کاری را ندادند.

رییس حوزه علمیه اصفهان عنوان داشت: ائمه دفن شده در بقیع مثل امام حسین(ع) گنبد و بارگاه داشتند ولی این سعودی ها با بی رحمی تمام همه را تخریب کردند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار