شیراز؛

برگزاری مراسم عصر خاطره با رزمندگان فارس

در آستانه سوم خرداد روز مقاومت، مراسم عصر خاطره با رزمندگان فارس و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان فارس برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی پوریزدان‌پرست کارشناس مسؤول فرهنگ مطالعات و ادبیات پایداری حوزه‌ی هنری فارس از برگزاری مراسم عصر خاطره رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت فارس همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
 
پوریزدان‌پرست با بیان اینکه در این برنامه جمعی از رزمندگان فارس که در فتح خرمشهر حاضر بوده‌اند نیز حضور خواهند داشت، افزود: سرهنگ دبیری دارنده مدال فتح خرمشهر، سیدفخرالدین حسینی از رزمندگان پایداری خرمشهر و سردار عبدالله‌زاده مسوول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان فارس از جمله افرادی هستند که در این مراسم حضور ‌می‌یابند.
 
وی ادامه داد: این برنامه از ساعت 17 روز سه‌شنبه دوم خردادماه در تالار اندیشه حوزه‌ی هنری واقع در انتهای بلوار رحمت، انتهای بلوار استاد فراشبندی برگزار می‌شود.
 
پوریزدان‌پرست با بیان اینکه این برنامه با همراهی مشترک حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سازمان بسیج هنرمندان فارس برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم از هشت کتاب تازه بنیاد حفظ آثار فارس نیز رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار