بیش از 300 میلیون تومان به خانواده زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان سمنان کمک شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛
علی عرب معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) استان سمنان از کمک و مساعدت 350 میلیون تومانی به خانواده زندانیان جرائم غیرعمد در سمنان گفت: اولویت اصلی کمیته امداد برای خانواده  های زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند، کاهش آسیب در این خانواده‌ها از طریق برنامه‌های آموزشی و ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره است.

علی عرب اظهار داشت: کمک‌های کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند زندانیان در قالب برنامه‌های آموزشی، مهارت‌های اجتماعی، مستمری، کمک‌های حمایتی، کمک هزینه ازدواج، خدمات درمانی، معاضدت حقوقی، مساعدت‌های موردی و طرح معرفت به خانواده های دارای سرپرست زندانی انجام می‌شود.

وی از مساعدت 350 میلیون تومانی کمیته امداد به خانواده زندانیان تحت پوشش استان سمنان طی سال گذشته خبر داد و افزود: 473 خانواده زندانی از کمیته امداد خدمت می‌گیرند.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته، 153 میلیون تومان وام کارگشایی به 87 خانواده زندانی تحت حمایت کمیته امداد اختصاص داده شده است، گفت: به 104 خانواده زندانی، 675 میلیون تومان تسهیلات اشتغال و معادل 10 میلیون تومان خدمات در زمینه کلاس آموزشی، خدمات مشاوره به 72 خانوار نیز ارائه شده است .
 
عرب با بیان اینکه خانواده زندانیان از تمامی خدمات کمیته امداد مانند مستمری، بیمه اجتماعی و درمانی، مشوق‌های تحصیلی، وام اشتغال و کارگشایی و ارائه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان برخوردار می‌شوند، افزود: اولویت اصلی کمیته امداد برای خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند، کاهش آسیب در این خانواده‌ها از طریق برنامه‌های آموزشی و ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.