سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از برگزاری دیدار پلی آف این تیم با برق نوین فارس در ورزشگاه یادگان امام(ره) قم خبر داد.

دیدار پلی آف مسابقات فوتبال باشگاه های دسته دوم کشور در قم برگزار می شود
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  خداکرم ایزدپناه با اشاره به راه‌یابی تیم شاهین شهرداری بوشهر به دیدار پلی‌آف برای صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: شاهین شهرداری بوشهر در آخرین هفته از مسابقات مرحله نهایی باشگاه‎های دسته دوم فوتبال کشور، در ورزشگاه شهید بهشتی میزبان تیم اروند خرمشهر بود که این تیم مقابل حریف به تساوی بدون گل دست یافت.

وی ورزشگاه یادگار امام(ره) قم را میزبان دیدار شاهین شهرداری بوشهر و برق نوین فارس اعلام کرد و افزود: با اعلام سازمان لیگ، دیدار پلی آف مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته دوم کشور، ساعت 17 چهارشنبه سوم خرداد بین تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و برق‌ نوین فارس در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار می‌شود.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با تاکید بر اینکه پیش از این ورزشگاه تختی تهران به عنوان محل برگزاری این دیدار اعلام شده بود تصریح کرد: برنده این دیدار به عنوان تیم سوم لیگ دسته دوم فوتبال، به مسابقات دسته یک باشگاه‌های کشور صعود می‌کند.

ایزدپناهاعزام هواداران تیم شاهین شهرداری بوشهر به قم را حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: برای اعزام هواداران به تهران چند دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده تا بتوانیم از حمایت آنها سود ببریم  که در این زمینه از بوشهری‌های مقیم قم تقاضا می‌شود با حضورشان در ورزشگاه قم  زمینه صعود تیم شاهین بوشهر فراهم کنند.

وی با قدردانی از همکاری هیئت فوتبال استان بوشهر به سبب حضور در سازمان لیگ و پیگیری این موضوع گفت: تلاش می‌شود با اتحاد و همدلی زمینه صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور فراهم شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.