نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مددجویان با 45 غرفه در شهرستان بجنورد برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛ اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی درماه مبارک رمضان امسال برای ششمین سال متوالی با برپایی ۴۵ غرفه در محل شهربازی بجنورد برگزار می‌‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه به‌ منظور ارائه دستاوردهای کمیته امداد و تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال و نیز با هدف تقویت تولیدات داخلی و کمک به اقتصاد مقاومتی و کمک به مایحتاج مددجویان برگزارمی شود.

اهرابی ذکر کرد: در این نمایشگاه علاوه بر راه‌اندازی غرفه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، غرفه‌های ثبت‌نام از خیران و علاقه‌مندان مشارکت در طرح‌های اکرام، طرح محسنین، آزادی زندانیان، شفا انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح‌های اشتغال مددجویان در این غرفه‌ها در زمینهٔ صنایع‌دستی سنتی، پوشاک محلی، نقاشی، قاب و تابلو، مواد غذایی، مبلمان سازی، محصولات فرهنگی، پوشاک ورزشی، تولیدی مانتو، پوشاک زنانه، مواد پروتئینی و لبنیات و خوار و بارفروشی در 30 غرفه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد: همچنین اجرای طرح «همیان مولا» همزمان با ماه مبارک رمضان دراستان برگزار می‌شود که امسال بیش از 120 هزار کیسه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان و محرومان در بین خیران، اصناف و سایر عموم مردم توزیع‌شده است.

گفتنی است، سال گذشته در قالب این طرح بیش از 100 هزار کیسه توزیع و خیران بیش از 10 میلیارد ریال در این طرح مساعدت نقدی و غیرنقدی داشته‌اند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.