مشاور رئیس مجلس با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور 41 میلیون نفری مردم در انتخابات برای نظام قدرت نرم تولید کرد و به دنیا پیام داد که اگر به این نظام چپ نگاه کنند با آنها برخورد می‌کنیم.

حضور 41 میلیون نفری در انتخابات برای نظام قدرت نرم تولید کرد
منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با تاکید بر اینکه اقتدار نظام، حضور مردم در صحنه، توانمندی‌های دفاعی و امنیتی و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای عبور دادن نظام از بحران‌های منطقه‌ای است، سایه جنگ را دور کرده است، گفت:  حضور 41 میلیون نفری مردم در انتخابات برای نظام قدرت نرم تولید کرد و به دنیا پیام داد که اگر به این نظام چپ نگاه کنند با آنها برخورد می‌کنیم.
مشاور لاریجانی با بیان اینکه این قدرت بازدارندگی نظام در کنار توان نظامی ما به دشمن پیام خاصی می‌دهد، اظهار داشت: این پیام این مفهموم را می‌رساند که اگر دشمن خطایی کند ضربه ما بسیار شکننده و کشنده خواهد بود.

وی مهمترین عامل بازدارندگی دشمنان از طمع به خاک ایران را تکیه بر مردم و توسعه توانمندی‌های دفاعی برشمرد.

حقیقت‌پور با بیان اینکه برجام توانسته نگاه ایران‌هراسی را کم کند و به دنیا ثابت کند ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست، اظهار داشت: طبق آنچه رهبری فرمودند چیزی که سایه جنگ را از ایران برداشته حضور مردم به عنوان قدرت نرم در کنار نظام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار