معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 600 مبلغ به مناطق مختلف استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ حجت‌الاسلام سید عبدالرشید موسوی‌متین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان به برنامه‌های این اداره‌کل در این ایام اشاره و اظهار کرد: گردهمایی طلایه داران تبلیغ و اعزام روحانیون به روستاها روز پنجشنبه هفته جاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بالغ بر 600 مبلغ در ایام مبارک رمضان به روستاها و مناطق مختلف این استان اعزام می‌شوند، گفت: سه مفسر از اساتید حوزه علمیه قم در یاسوج، دهدشت و گچساران تفسیر قرآن و جلسات اخلاق در خانواده را برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های جزء خوانی قرآن کریم در مساجد شهرها و روستاها در سراسر استان از دیگر برنامه‌ها تبلیغات اسلامی استان است که این برنامه‌ها در مساجد توسط روحانیون مستقر و در شهرها با هماهنگی دفاتر تبلیغات اسلامی  برگزار می‌شود.برنامه جزء‌خوانی قرآن کریم در مرکز استان در حسینیه ثارالله برگزار و به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

این مسؤول از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی خبر داد و گفت: در ایام ماه رمضان محافل انس با قرآن در تمام مساجد استان برگزار می‌شود، ضمن اینکه محافلی که با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌شوند اطلاع‌رسانی می‌شود.

موسوی‌متین تصریح کرد: برنامه‌های شب‌های احیا در روستاها و شهرهای استان برگزار می‌شود و در روز شهادت امیرالمومنین(ع) حرکت‌های هیات‌ها مذهبی در قالب دسته‌جات عزاداری را خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های گفتمان دینی در این ایام خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کند که در ماه مبارک رمضان هیچ روستای بدون روحانی در سطح استان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.