مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از برابری فضای کسب و کار و اشتغال با رشد و رونق اقتصادی در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

فضای کسب و کار و اشتغال در رشد و رونق اقتصادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست شورای معاونین گفت: با توجه به فضای کسب و کار و اشتغال در شهرکها و نواحی استان و ظرفیت های موجود بسمت رشد و رونق اقتصادی حرکت می کنیم و تراز برابر و مثبتی در این میان وجود دارد.

وی افزود: در حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی مشوق های ویژه ای اتخاذ کرده که با مزایای مطلوبی که در شهرکها و نواحی صنعتی وجود دارد باید تمام صنعتگران از آن استفاده و بهره مند شوند.

مهدی زاده مقدم تاکید کرد: نقش شهرکهای صنعتی در رونق اقتصادی استان و منطقه غیرقابل انکار و می بایست این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اظهار داشت: هم اکنون 39 درصد اشتغال استان در شهرک ها و نواحی صنعتی است که نسبت به سال کذشته مثبت شده و تا پایان سال بیشتر خواهد شد.

مهدی زاده مقدم اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف ما کسب رضایت مندی صاحبان صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی استان است و با توجه به اینکه 16 شهرک صنعتی راهبری آن به خود صنعتگران واگذار شده ولی از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد شد و هرگونه مشاوره در هر زمینه ای صورت می پذیرد.

وی در خصوص آموزش در شهرک ها و نواحی صنعتی عنوان کرد: با توجه به 45 شهرک صنعتی که در استان وجود دارد که 38 شهرک مصوب و قابل واگذاری شده، باید تلاش مضاعفی در جهت افزایش آموزش کارکنان واحدهای صنعتی صورت پذیرد زیرا یکی از عامل های مهم هم در بحث رشد و رونق اقتصادی و هم در بحث های  ایمنی،بهداشت،محیط زیست و انرژی بشمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه ما تجهیز و تکمیل زیرساخت های شهرکها و نواحی صنعتی است که با برنامه ریزی که انجام شده در سال جاری به ترتیب اولویت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.