معاون فرماندار هشترود گفت:تمام ابعاد این رویداد بزرگ فرهنگی و اجتماعی باید برای نسل های آینده تبیین شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نادری معاون فرماندار هشترود در جلسه هماهنگی برگزاری آیین های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در هشترود با اشاره به سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه فتح خرمشهر، برگ زرینی در تاریخ نظام اسلامی و اثبات قدرت نظام و انقلاب اسلامی بود.
 
وی ادامه داد: حماسه غرورآفرین فتح خرمشهر و عملیات بزرگ بیت المقدس، موجب برانگیختن احساسات و عواطف پاک ملت ایران و موجب ایجاد همدلی و وحدت میان اقشار مختلف و نیز پایه گذار افتخارآفرینی های بعدی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شد.
وی اضافه کرد: آزادی خرمشهر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی موجب شد که ایران و ایرانی با سرافرازی و غرور راه پرشکوه انقلاب اسلامی را بپیماید.
 
وی گفت: دفاع مقدس، بخش مقدسی از تاریخ انقلاب اسلامی است که ارزش‌های آن در سال های جنگ به اثبات رسیده و موجب شکست تمامی معادلات و خنثی شدن نقشه های دشمنان و نظام سلطه شد و به آنان فهماند که ملت ایران، ملتی هوشیار و با بصیرت است.
 
نادری با اشاره به برگزاری آیین های بزرگداشت حماسه سوم خرداد در هشترود افزود: برگزاری این آیین ها، فرصت مغتنمی برای پاسداشت ارزش ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی اضافه کرد: تمامی دستگاه ها و نهادها با همکاری و تعامل لازم در برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین های تلاش کنند.
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.