کرمان؛

پیام سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان کرمان به مناسبت سوم خرداد

سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان شهرستان کرمان، با ارسال پیامی، سالروز آزاد سازی خرمشهر را به آحاد ملت غیور ایران اسلامی تبریک گفت.

پیام سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان کرمان به مناسبت سوم خرداد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این پیام بدین شرح است:

فتح خرمشهر در روز سوم خردادماه سال 1361 که به یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی مبدل شد، بازتاب فراوانی در جهان به همراه داشت و در این روز هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و بازیگردانی عراق در هم شکست.

با گذشت چند دهه از آغاز جنگ عراق علیه ایران، هر روز ابعاد تازه تری از حمایتهای ناجوانمردانه کشورهای غربی و عربی از کشور عراق به عنوان آغازگر جنگ هویدا می شد و این موضوع، مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در آغاز دوران حیات خود را بیش از پیش نشان می دهد.

بر همین اساس است که فتح خرمشهر توسط رزمندگان ایران، آنهم با دستانی خالی در برابر ارتش بعث، همه جهان را وادار به تحسین کرد و این پیروزی بزرگ نه تنها خاک اشغال شده ایران یعنی خرمشهر را به دامن کشور بازگرداند که مقدمه ای برای ثبت پیروزیهای بعدی رزمندگان ایران و شکست ذلت بار دشمن زبون در عملیاتهای مختلف نیز شد.

بر همین اساس امروزه، روز سوم خرداد سال 1361 در تقویم ایران به مثابه آزادسازی یک شهر نیست، بلکه نمادی از مقاومت و دلیری مردانی است که برای دفاع از وجب به وجب خاک ایران تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و در نهایت پس از یک سال و نیم اشغال، خرمشهر به آغوش کشور بازگشت.

اینجانب حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آحاد مردم تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را نثار کردند درود می فرستم.

تردیدی نیست؛ نهادینه شدن راهبرد مقاومت، نفوذ روحیه و تفکر بسیجی که امروز در فراسوی مرزهای ایران اسلامی مخمصه بزرگ دشمنان اسلام ناب در منطقه را رقم زده است به عنوان یکی از پیامدهای راهبردی دفاع مقدس است.

به امید آنکه امت اسلامی در آینده‌ای نه چندان دور، مفتخر به آزادسازی مسجدالاقصی و پاک‌سازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار شود.

"آمین یا رب العالمین"

هادی طالبی

سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار