معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: طی دو سال اخیر بیش از هزار و 180 پروژه عمرانی در شهر اصفهان انجام شد که بسیاری از آن‌ها پروژه‌های شاخص بودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج مظفر  امروز در مراسم افتتاحیه خیابان آیت‌الله خراسانی و پارکینگ زیرسطحی آن، خیابان آیت‌الله صافی اصفهانی، بوستان علوی و سالن کشتی پهلوان مقرب اظهار کرد: در شهری زندگی می‌کنیم که تمام مدیران آن دغدغه کار برای شهر را دارند.

وی افزود: دو سال اخیر با توجه به محدودیت‌های درآمدی که برای ارگان‌ها به خصوص برای شهرداری‌ها به وجود آمد اما شهرداری اصفهان در عین وجود رکود و نداشتن درآمد، در پیشرفت پروژه‌های عمرانی توقف نکرد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سرعت تکمیل پروژه قطار شهری در خط اول بسیار پرسرعت بوده است که در نیمه اول سال 96 فاز اول این خط به بهره‌برداری می‌رسد.

مظفر با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیش از یک هزار و 180 پروژه عمرانی در شهر اصفهان انجام شد که بسیاری از آن‌ها پروژه‌های شاخص بودند، ادامه داد: در بخش تقاطع و پل‌سازی در این دو سال رشد بسیار فوق‌العاده‌ای در شهر اصفهان داشتیم که از جمله آن‌ها می‌توان به تقاطع و پل 25 آبان این شهر اشاره کرد.

وی بیان کرد: ابر پروژه میدان استقلال دارای پیچیدگی‌هایی بود که بیش از دو سال جلساتی طی جابه‌جایی شدن و یا نشدن تأسیسات برای این پروژه برگزار شد که سرانجام بزرگ‌ترین جابه‌جایی تأسیسات در این پروژه انجام شد و فقط 20 میلیارد تومان هزینه این جابه‌جایی شد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 8 پل در ابر پروژه میدان استقلال انجام شد که رکوردی شایسته در این موقعیت اقتصادی برای شهرداری اصفهان بود، افتتاح این طرح در عید سعید فطر با حضور مسؤولان کشوری افتتاح می‌شود؛ این تنها پروژه‌ای بود که برای آن نیروهای مربوطه یک جمعه استراحت نداشتند.

مظفر ادامه داد: دوربرگردان‌های میدان احمدآباد اصفهان سال‌ها منتظر ادامه اقدامات برای بهره‌برداری بودند که معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه و تکمیل این پروژه را باوجود تمام مشکلات پذیرفت.

وی افزود: شهرداری اصفهان سرعت خود را در تکمیل پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای کم نکرده است بلکه این پروژه را نسبت به قبل پرقدرت‌تر ادامه می‌دهد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای پیشرفت 40 درصدی در پایان سال 94 را داشت که در حال حاضر این پروژه 65 درصد پیشرفت داشته و از حدود 550 میلیارد تومان بودجه پروژه‌های عمرانی حدود 220 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه می‌شود که اگر کمک‌های دولت برای این پروژه به دست شهرداری اصفهان می‌رسید قطعاً این پروژه افتتاح شده بود.

علاوه بر این سرعت انجام پروژه‌های عمرانی، فعالیت‌های خوبی در حوزه نرم‌افزار و الکترونیکی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان اتفاق افتاده است که این معاونت را بسیار قوت بخشیده است.

وی در پایان با بیان اینکه در سال گذشته 37 پیاده‌روسازی و 47 خیابان در شهر اصفهان احداث شدند، ابراز کرد: طی یک سال اخیر بیش از 1 میلیون تن اسفالت در معابر شهر ریخته شده که این میزان نسبت به سال قبل دو برابر افزایش یافته است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار