وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قدرت ملی با حضور مردم در انتخابات افزایش یافت اکنون زمان انجام وظیفه دولتمردان برای انجام مطالبات آنها است.

صالحی امیری: قدرت ملی با حضور مردم در انتخابات افزایش یافت
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات حامل سه پیام مهم است و باید دانست که خالق این حماسه بزرگ و پرشکوه رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

وی گفت: همه ایرانیان فارغ از گرایش رنگ و مذهبی به پای صندوق‌های رای آمدند و در انتخابات مشارکت کردند البته مقام معظم رهبری مشارکت پرشور مردم را فراهم کرد که همگی باید قدردان حمایت و درایت ایشان باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مردم در انتخابات رسالت خود را انجام دادند و اکنون زمان انجام وظیفه دولتمردان برای انجام مطالبات آنها است.

صالحی امیری با اشاره به اینکه قدرت ملی با حضور مردم در انتخابات افزایش یافت اضافه کرد: خوشبختانه این دولت در منطقه پرآشوب خاورمیانه جز قدرتمند‌ترین منطقه به دلیل حضور و پشتوانه مردم شناخته می‌شود

وی تصریح کرد: متاسفانه نتوانستیم رای تعدادی از هموطنان را در انتخابات اخذ کنیم که البته این موضوع نشان‌دهنده توجه مردم به مشارکت حداکثری است که بزرگترین سرمایه شناخته می‌شود به هر حال به جای توجه به گمانه‌زنی‌ها باید دانست رئیس جمهور به عنوان امین مردم دولتی تشکیل می‌دهد پاسخگوی مطالبات مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: برنامه وزارت ارشاد را تدوین کرده‌ایم و هر فردی در کرسی این وزارتخانه بنشیند باید سیاست‌ها و برنامه‌های رئیس و مردم را اجرا کند، همچنین گسترش حوزه اتحادیه و خانه‌های صنفی حوزه فرهنگ و واگذاری کار به مردم باید مورد توجه قرار گیرد و باید دانست گفتمان فرهنگی حاکم بر کشور گفتمان دینی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار