810 میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق در تنکابن کشف شد.

سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر فروش لوازم آرایشی قاچاق در یکی از بارچه های محلی این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق دو نفر از عاملان تهیه و توزیع کالای قاچاق را شناسایی و دستگیر کنند .

سرهنگ شمس گفت: با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری نماینده اداره بهداشت و اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان در بازرسی از محل نگهداری کالاهای قاچاق توسط این افراد 9 هزارو 519 قلم لوازم آرایش قاچاق کشف شد .

فرمانده انتظامی تنکابن ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 810 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی شهرستان تحویل شد .

سرهنگ شمس با بیان اینکه کالاهای قاچاق معمولا از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و خرید و فروش این اقلام نیز موجب افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی می شود، از شهروندان خواست: برای توسعه اقتصادی و رفع بیکاری در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.