بستون چامبش گفت: بازیکنانم با وجود دریافت 2 گل مقابل مقابل نمایش خوبی داشتند و به بهترین شکل روند بازی را تغییر دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بستون چامبش در نشست خبری پیش از دیدار ایران و زامبیا اظهار داشت: نتیجه را در نیمه اول به ایران واگذار کردیم و پس از گل خوردن در ابتدای نیمه دوم، شانسمان برای بازگشت به جریان بازی کم شد. با این وجود با تمریناتی که انجام داده بودیم، چهار گل به ثمر رساندیم و این تیم را شکست دادیم. صعودمان به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کردیم و به همین دلیل از بازیکنانم تشکر می کنم.

وی درباره حس خود پس از 2 گل عقب افتادن از تیم جوانان ایران، بیان کرد: با توجه به روند تمرینات خود، روی عقب افتادن از حریف کار کرده بودیم و توانستیم تدابیرمان را اجرا کنیم و به گل برسیم.

چامبش درباره اینکه در بین 2 نیمه چه صحبت هایی با بازیکنانش مطرح کرده، گفت: بین 2 نیمه به بازیکنانم گفتم که در نیمه اول بازی همیشگی خود را انجام دادید و باید به گل می رسیدید. از آن ها خواستم به همین روند ادامه دهند. درست است که شاگردانم در ابتدای نیمه دوم، گل دوم را هم دریافت کردند اما از آنجایی که برای کسب پیروزی به مصاف ایران آمده بودیم، واکنش خوبی به گل های این تیم داشتیم. شخصیت تیمی زامبیا قوی است و من به این شخصیت اعتقاد دارم. 

وی درمورد تغییر تاکتیک زامبیا پس از دریافت گل دوم، تصریح کرد: شناخت خوبی از تمام حریفانمان داریم و روی کارهای تاکتیکی و تکنیکی برنامه ریزی کرده ایم. هرچند 2 گل ایران کار ما را سخت کرد اما به بهترین شکل به بازی بازگشتیم.

چامبش درباره هدف تیم زامبیا در دیدار مقابل کاستاریکا اظهار داشت: هدف ما اول شدن در گروه است. حریفان خود را انتخاب نکرده ایم که مقابل آن ها شکست بخوریم یا به تساوی برسیم. می توانیم کاستاریکا را هم مانند ایران و پرتغال شکست دهیم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان زامبیا درباره اینکه چرا با وجود این کسب این پیروزی شیرین، لبخند نمی زند، گفت: به جام جهانی آمده ایم که قاره آفریقا و زامبیا را معرفی کنیم. آفریقایی ها درد نهانی در وجود خود دارند و طبیعی است که با وجود اتفاقات این قاره خوشحال نباشند. به همین دلیل از کسب پیروزی مقابل ایران لبخند نمی زنم اما از این نتیجه رضایت دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار