دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: ما برای همه مربیان دعوتنامه فرستادیم و مربیان غایب حق اعتراض به تقویم بازیها را ندارند.

اسدی: مربیان غایب حق اعتراض به تقویم بازیها را ندارند/ تاج طبق اساسنامه حکم فروزان را معلق کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا اسدی درباره غیبت برخی از مربیان در جلسه هماهنگی برای لیگ هفدهم اظهار کرد: به نظرم تعداد مربیان بیشتر از 5 مربی بود که در این جلسه شرکت کردند. البته دلایل غیبت مربیان را باید از خودشان پرسید. 

وی در ادامه عنوان کرد: سازمان لیگ برای سرمربیان همه تیمها نامه فرستاده بود اما شاید برخی خسته یا مریض هستند که در این جلسه شرکت نکردند. غیبت مربیان دلایل متعددی دارد که یکی از این دلایل نزدیکی برگزاری این جلسه با کلاس های مربیگری است و شاید به خاطر خستگی ، مربیان نتوانستند به این جلسه بیایند. آنها نمایندگانی دارند و شاید ضرورت ندیدند که در این مراسم حضور یابند. 

اسدی درباره اینکه مربیان غایب حق اعتراض بابت تقویم بازیها را دارند یا نه! بیان کرد: مربیانی که به این جلسه نیامدند حق اعتراض را برای خودشان سلب می کنند و اجازه این کار را ندارند. ما به دنبال این موضوع نیستیم که حقشان را بگیریم اما خودشان باید رعایت این مسائل را کنند.  

اسدی درباره اینکه مشکلات فوتبال حل می شود یا نه! بیان کرد: همه جای دنیا مشکلات قابل حل است به شرطی که درک متقابل داشته باشیم. داوران خود را به جای تماشاگران و هواداران خود را به جای رسانه ها بگذارند. اگر درک متقابل به وجود بیاید هزینه ها کاسته می شود. متاسفانه کسی هزینه نمی کند اما همه مدعی هستند. همچنین توقع ها با دارایی ها یکی نیست و همین مشکلاتی را در فوتبال ایجاد کرده است. 

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اینکه اردوی تیم ملی در اتریش برگزار می شود یا نه! بیان کرد: بله به طور حتم این اردو برگزار می شود و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

اسدی درباره حکم فروزان از سوی تاج تعلیق شده است، تصریح کرد: تاج رئیس فدراسیون فوتبال است و طبق اساسنامه حکم را معلق کرده است. درست یا غلط بودن این حکم را قاضی تشخیص می دهد و نمی توانم در این باره نظری بدهم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: بعضی اوقات فوتبال ناهنجاریهایی دارد که ما باید با آن مقابله کنیم. اگر ما قبول داریم که در فوتبال ایران بازی می کنیم پس باید رعایت شرایط آن هم کنیم. 

انتهای پیام/ 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار