عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نباید موضوع جهاد و شهادت مورد غفلت قرار بگیرد چراکه مسئله ایثار، جهاد و شهادت و دفاع مقدس عزت ملی ما و سربلندی ایران اسلامی است.

یبیبی"غلامرضا کاتب" عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با کمرنگ نمودن فرهنگ ایثار و شهادت و حذف درس‌های مروج فرهنگ دفاع مقدس در مدارس گفت: آنچه عامل پیروزی ما در انقلاب اسلامی بوده همین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
وی افزود: ما با کمک گفتمان ایثار و شهادت در مقابل زورگویان ایستادگی کردیم و اگر فرهنگ جهاد و شهادت نبود ما نمی توانستیم در مقابل زورگویان بایستیم.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت مقابله با بیگانگان و زورگویان جهان اظهار داشت: نباید موضوع جهاد و شهادت مورد غفلت قرار بگیرد چراکه مسئله ایثار، جهاد و شهادت و دفاع مقدس عزت ملی ما و سربلندی ایران اسلامی است. 
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان نسل بعد منتقل کرد، گفت: الگوهای 8 سال دفاع مقدس مزیت هایی دارد که در جهت ترویج آن باید تلاش کنیم.
 
وی گفت: در تاریخ بشریت این تنها دورانی بود که حتی یک وجب از خاک کشورمان هم از دست نرفت و این موضوع بسیار حائز اهمیت است. 
 
کاتب در پایان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس بزرگترین درس را در تاریخ به ما آموخته است و بیان مزیت های این دوران از اهمیت بسیاری برخوردار است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار