سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: می‌توانیم با اردوهای تدارکاتی و برنامه‌های آماده‌سازی،‌ در جام جهانی سوچی روسیه نتیجه بگیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن افتخاری  اظهار کرد: در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، ملی‌پوشان بازی خوبی را ارائه کردند و توانستند سهمیه حضور در جام جهانی را به دست بیاورند.

وی افزود: رئیس فدراسیون هندبال با همه مشکلاتی که وجود داشت، به تیم هندبال ساحلی اعتماد کرده و این تیم را به رقابت‌های آسیایی اعزام کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی با اشاره به نخستین حضور این تیم در مسابقات جهانی اسپانیا یادآور شد: در آن زمان شرایط فعلی را نداشتیم و از آمادگی کمتری برخوردار بودیم اما از گروهمان صعود کردیم.

وی بیان داشت: هندبال ساحلی کشورمان در طول سال‌های گذشته، پیشرفت بهتری داشته است و از نظر برنامه‌ریزی و ساماندهی وضعیت بهتری پیدا کرده‌ایم و می‌توانیم در جام جهانی که سال آینده برگزار می‌شود، نتیجه بهتری به نسبت دوره قبل کسب کنیم.

افتخاری با ابراز امیدواری نسبت به نتیجه گرفتن تیم ملی هندبال ساحلی، تأکید کرد: انتظار می‌رود حمایت همه جانبه‌ای از این رشته صورت بگیرد و اسپانسرها و باشگاه‌ها جذب این رشته شوند.

این مربی با بیان اینکه از حالا یک سال فرصت است تا نسبت به آماده سازی این تیم اقدام کنیم گفت: تیم ملی هندبال ساحلی نیازمند شرکت در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف است تا بازیکنان تجربه بین‌المللی مورد نیاز را کسب کنند.

افتخاری متذکر شد: کمیته هندبال ساحلی در نظر دارد با همکاری فدراسیون، زمینه اعزام این تیم به مسابقات مختلف برای تجربه اندوزی را فراهم کند.

 تیم ملی هندبال ساحلی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد با کسب رتبه سوم، سهمیه جام جهانی سوچی روسیه 2018 را به دست بیاورد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار