معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری طرح جزءخوانی قرآن تحت عنوان جشن" هر روز با یک جزء قرآن کریم" به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در سنندج خبرداد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛نجفی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: :این طرح با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در این ماه مبارک به همت شهرداری و با همکاری موسسات قرآنی برگزار می شود.

وی افزود: موسسه دارالاشراق رسول اکرم (ص)، خانه قرآنیان کردستان و همچین قاریان برتر استان در برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم با این شهرداری همکاری دارند .

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم از هفتم خردادماه سال جاری تا پایان ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 10:30 صبح تا 12 ظهر در نگارخانه شهرداری سنندج برگزار خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور اقشار مختلف بخصوص جوانان را در مراسمات قرآنی در این ماه مبارک فراهم کنیم.

به گفته نجفی در پایان ماه مبارک رمضان از 30 نفر ازکسانی که به طور مستمر در طرح جزء خوانی قرآن کریم شرکت کنند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.