مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و هیأت همراه به منظور بررسی وضعیت منطقه خوزستان از مراکز انتقال نفت این منطقه بازدید کردند.

بررسی وضعیت مراکز انتقال نفت خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛مهندس عباسعلی جعفری نسب ،مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در ابتدا با ورود به مرکز انتقال نفت شهید یوسف زاده باغبان (بیدرویه) سفر خود را آغاز و تمامی مراکز انتقال نفت وتاسیات منطقه خوزستان را مورد بازدید قرارکرد.
 
وی همچنین  به همراه اعضای هئیت مدیره بعد از بازدید از مراکز انتقال نفت در جنوب خوزستان(مراکزانتقال نفت مایل 40 ،بندر صادراتی ماهشهر،شهید اورج علیان،سیدی آبادان و شهید لرستانی) با حضور در جلسه راهبردی منطقه خوزستان در آبادان ، آخرین وضعیت عملکرد منطقه را مورد بررسی قرار داد.
 
در این جلسه که با حضور مدیر عامل شرکت ، اعضای هئیت مدیره ، مدیر و معاونین و کلیه روسای مراکز انتقال نفت و واحد های ستادی و عملیاتی منطقه خوزستان برگزار شد، مهندس کیهان پور مدیر منطقه خوزستان به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته وفروردین ماه سال جاری و بیان اقدامات برجسته منطقه خوزستان پرداخت.
بررسی وضعیت مراکز انتقال نفت خوزستان
شایان ذکراست: ایجاد هماهنگی لازم روسای ستادی با کلیه کارکنان و واحد های عملیاتی منطقه ، تحلیل مسائل فنی و عملیاتی و ایجاد راه حل های مناسب و راهبردی در جهت رفع موانع و مشکلات موجود منطقه از جمله موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح شد و هریک ازحضار به بیان موضوعات و مشکلات مربوطه خود در جهت رفع آن پرداختند.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: بهینه سازی مصرف انرژی،استفاده از کالاهاو قطعات ساخت داخل و مدیریت درست در هزینه ها رااز موارد مهم است و قطعا تلاشبررسی وضعیت مراکز انتقال نفت خوزستان شبانه روزی شما عزیزان و خدمات ارزشمند کارکنان منطقه خوزستان قابل ستودنی و هر فعالیت ارزنده ای حاصل تلاش گروهی یک مجموعه می باشد که منطقه خوزستان در این امر پیشتاز است.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.