فرماندار بستان آبادگفت: هفته اول تیرماه همایش بررسی راهکارهای مبارزه و مقابله با مواد مخدر در شهرستان بستان آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدرشکوهی فرماندار بستان آباد درجلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بااشاره به اینکه در بحث کنترل و مقابله با آسیبهای مواد مخدر پیشگیری و آگاه سازی مردم ازآثار مخرب مواد نقش موثری دارد گفت: باهدف فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم ومسئولان دررابطه با مواد مخدر ٰ اولین همایش بررسی راهکارهای پیشگیری و کنترل مواد مخدر درشهرستان بستان آباد برگزار خواهدشد.
 
شکوهی همچنین استفاده از ظرفیت مردم و NGOها در جهت مبارزه با مواد مخدر مهم برشمرد وافزود: در بحث مقابله با شیوع و توسعه مواد مخدر باید همه مردم پای کار بیایند و یک اجماع عمومی برای مقابله با این آفت اجتماعی شکل بگیرد تا نتیجه مناسبی بدست آید.
 
شکوهی در ادامه برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی برای خانواده ها و اقشار مختلف مردم را گام مهم دیگر در افزایش آگاهی عمومی در مقابله با مواد مخدر برشمرد وتصریح کرد: دوره های آموزشی و توجیهی باید با درنظرگرفتن نیازها و شرایط هریک از گروهها و اقشار جامعه طبقه بندی و اجرا شود.
 
رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستان آباد درپایان مناطق روستایی را از آسیب پذیرترین مناطق در مقابل مواد مخدر برشمرد وادامه دا: مقاوم سازی روستاها و افزایش آموزشها برای روستاییان از جمله برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال 96 خواهد بود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار