همدان؛

محافل انس با قرآن کريم در نقاط مختلف همدان

معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان از برگزاري محافل انس با قرآن کريم در نقاط مختلف شهر خبر داد.

محافل انس با قرآن کريم در نقاط مختلف همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد قديمي گفت: ماه رمضان، ماه بهار قرآن است و بهترين اعمال در روزها و شب‌هاي اين ماه، قرائت قرآن است.

وی بیان کرد: ماه رمضان ماه خدا با بركت و رحمت و آمرزش است، ماهی كه نزد خدا، بهترین ماه‌هاست و روزهایش بهترین روزها و شب‌هایش بهترین شبها و ساعت‌هایش بهترین ساعت‌هاست.

قدیمی در ادامه گفت: رمضان همان فرصتی است که دلهای بی تاب بندگان همواره در انتظار رسیدنش هستند تا بر سر خوان پر نعمت و رحمت پروردگار پرمهرشان بنشینند و از سایه سار کرامت بی پایانش بهره مند گردند.

معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان گفت: هر سال چند روز مانده به رسیدن ماه بندگی، مساجد غباروبی می شوند و شور و شوقی وصف ناپذیر مردم کوچه و بازار را فرا می گیر و لحظه لحظه این ماه مبارک سرشار از زیبایی و کرامت است.

قدیمی اظهار داشت: در ايام ماه مبارک رمضان هرروز در فرهنگسراهاي منتخب شهرداري همدان مراسم جزءخواني قرآن کريم با حضور قاريان ممتاز کشوري و بين‌المللي برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاري جنگ‌هاي قرآني و همچنين فعاليت مراکز فرهنگي از جمله فرهنگسراي قرآني رضوان ويژه کودکان در ماه مبارک رمضان افزود: برنامه‌ريزي‌ها به طوري صورت گرفته تا خانواده‌ها از تمامي سنين بتوانند از آن به خوبي بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.