کالای قاچاق 20 میلیارد ریالی در مازندران کشف شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزيتی، فرآورده های شیلاتی و کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در فروردین امسال در استان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان با پيگيری و رصد قاچاقچيان و اقدامات اطلاعاتی انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق، افزود: کشف 42 هزار نخ سیگار قاچاق، 25 تن آرد قاچاق،دو تن کودشیمیایی قاچاق ،46 هزار عدد قرص و داروی قاچاق، چهار هزار عدد تجهیزات پزشکی ، 120 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 308 ثوب البسه نامتعارف و قاچاق، انواع مواد غذایی، 31 تن چوب آلات جنگلی قاچاق، فرآوردهای شیلاتی ، 3 هزار و 520 عدد مواد محترقه، از کشفیات کالای قاچاق در این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را بیش از 20 میلیارد و 577 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: یک باند قاچاق کالا شناسایی و 213 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد و در این ارتباط 143 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.